Гаранционни условия



Условия за гаранция

Ambalaj original
Продуктите, закупени чрез DENTSTORE са нови, в оригинални опаковки и обезпечени с гаранция, съгласно законовите разпоредби в сила (Закона за защита на Потребителите /ЗЗП/ с последното му изменение от 28.05.2022 г.) с измененията и допълнениятаи търговските политики на производителите.

Срокът на гаранцията възниква от момента на фактуриране на продукта.

Гаранцията е валидна само на територията на България, с изключение на случаите, в които се посочва друго в сертификата за търговска гаранция.

В допълнение към всички други гаранции, предоставени от приложимите закони и описани в гаранционния сертификат, издаден от производителя/вносителя или продавача, това гарантира на купувача срещу всякакви несъответствия, които могат да засегнат цялата или част от стоките и услугите, с изключение на нормалното износване за период от 12 месеца от датата на издаване на фактурата за продажба. Изключение правят продуктите от раздел консумативи, които не се ползват от гаранция.

В случаите, когато претенциите за гаранция са неоснователни, Продавачът има право да задължи купувача да заплати съответните разходи за диагностика на продукта и съответната такса за превоз.

Ако в момента на получаването  се установи липсата на сертификат за гаранция на продукта, трябва да съобщите в рамките на 48 часа след получаване на продукта на email адрес orders@dentstore.bg или на телефонен номер 02 451 8330. Всякаква допълнителна претенция няма да бъде взета предвид.

СЕРВИЗНА УСЛУГА ВЗЕМАНЕ & ВРЪЩАНЕ

Сега Вие можете да се възползвате от гараннционо обслужвне тип услуга Сервиз взимане & връщане за всички закупени от Дентстор България продукти, който са в гаранционен срок.

Където и да се намирате в страната, ако имате проблем с продукт в гаранция, той се поема от нас с куриер и се връща също толкова лесно до вашата врата, безплатно през целия гаранционен период.

Преди да попълните формуляра за услугата, моля, проверете дали:

  1. Продуктът закупен ли е от Дентстор България
  2. Имате ли фактура,копие или оригинал
  3. Продуктът все още ли е в гаранция
  4. Моля, опишете проблема възможно най-обстойно
  5. Повреда, която може да бъде поправена в рамките на гаранцията. Въпреки че продукта е в гаранция, има дефекти, които НЕ попадат в тази категория, като например:
  • Дефекти, причинени от неправилна употреба (например: причинени от механични, електрически или други удари, счупен екран, липсващи бутони, счупени или физически наранени щепсели, прегънат кабел, счупени или огънати тръби и др.
  • Дефекти причинени от контакт с течности.
  • Дефекти причинени от материали, които се втвърдяват при контакт с вода и запушват тръбите на оборудването.
  • Дефекти на оборудването, при които са открити интервенции, извършени от неоторизиран персонал.

За да получите право на гаранция и сервизно обслужване,трябва да изпратите следното:

Factura

Попълнете сервизния формуляр.

Отидете на формуляра

Descriere

Подгответе продукта за доставка, използвайте подходяща опаковка, за да избегнете повреда по време на транспортиране.

Contact

Предайте пакета на куриера.


С останалото се заемаме ние

  1. Ще изпратим куриер за наша сметка
  2. Ще Ви информираме, когато продукта стигне при нас в сервизния отдел
  3. Веднага след , като ремонта приключи, ще Ви информираме по имейл, че продуктът е ремонтиран и изпратен към Вас .

Ако сте спазили гаранционните условия и продукта не може да бъде ремонтиран, ние ще го заменим или ще върнем стойността му.


Ако предпочитате, можете лично да донесете продукта в централата на Dentstore на посочения по-долу адрес:


Продуктите могат да бъдат върнати в сервиза на адрес: ДЕНТСТОР БЪЛГАРИЯ ЕООД град София бул. Акад. Иван Евстратиев Гешов 2Е Бизнес център Сердика, сграда 5



Ако продукта се донесе в офиса на Дентстор България, препоръчително да е в оригиналната му опаковка, за да се гарантира неговата цялост по време на транспортиране.

Внимание: Dentstore не поема отговорност за ситуации, при които продукта е повреден по време на транспортиране от клиента до сервиза

Продукти, повредени по време на транспортиране поради неправилно опаковане, няма да бъде зачетена гаранцията.



Сервизна услуга Взимане & Връщане не важи за:

  1. Продукти, които не са закупени от Dentstore. В този случай транспортът се заплаща от клиента
  2. Продукти, закупени от Dentstore извън гаранционен срок, транспорта се заплаща от клиента
  3. Продукти, които не могат да бъдат транспортирани с куриер, като стоматологичен юнит или микроскоп. В този случай сервизният екип ще Ви посети на адрес безплатно.