Как да купя


Cos

Искаме да реагираме бързо и възможно най-ясно, когато търсите продукт в нашия магазин. Тъй като портфолиото на dentstore.bg е в непрекъсната динамика, използвайте следните съвети, за да спестите време и да премахнете объркването.

Трябва да имате валиден имейл адрес, за да подадете поръчка на сайта или по телефона. Имейл адресът ще бъде свързан с профила ви в DENTSTORE.BG и чрез него ще се осъществява комуникацията между нас.

Стъпка 1

Избиране на продукти

Pasul 1
Навигацията в онлайн портфолиото е лесна и може да бъде направена чрез разглеждането на категориите продукти, посочени в горната част на страницата.

Ако не идентифицирате търсения продукт в показания списък, можете да приложите филтрите, налични вляво от екрана, за да стесните областта за търсене с изброените функции.

Ако знаете частично или напълно името или кода на продукта, можете да използвате търсачката, която се намира в началото на всяка страница. Понякога ще трябва да изпробвате няколко думи за търсене, за да стигнете до областта или продукта, който ви интересува.

В страницата на продукта можете да проверите цялата информация за характеристиките, цената и наличността му. Продуктите, които са със статус "на склад", са в нашия склад и могат да бъдат доставени. За продукти, които са със статус "моля попитайте", е необходимо да се свържете с нас по телефона или по имейл, за да получите прогноза за времето за доставка или да изберете условията, при които определени продукти могат да бъдат доставени само въз основа на предварителна поръчка от ваша страна.

Стъпка 2

Количка

Pasul 2
След като сте избрали артикула, който ви интересува, можете да го добавите в количката, като кликнете върху бутона "Добави в количката". Вие можете да промените желаното количество или да се откажете от продукта в секцията "Моята количка".

Можете да повторите тези стъпки, докато  добавите всички желани продукти в количката. Съдържанието на количката трябва да бъде внимателно разгледано, преди поръчката да бъде завършена. Можете да добавите продукт, като натиснете съответната иконка, поставена на всеки ред за даден продукт. Количеството на всеки продукт може да бъде актуализирано чрез попълване на желаната стойност в съответното поле. Сайтът ще преизчисли общата сума на показаните елементи.

Ако притежавате отстъпка, имате възможност да я използвате, като въведете кода и натиснете бутона "Използване на ваучер".

Стъпка 3

Вход / Регистрация

Pasul 3
В момента имате няколко опции за удостоверяване:

- ако имате съществуващ профил, моля, влезте с данните си, за да финализирате поръчката;

- ако нямате профил, създайте го като попълните полетата във формуляра;

Като нов клиент, моля попълнете най-малко задължителните полета, които са отбелязани с *. Трябва да зададете сигурна парола, която да ви служи за следните влизания в профила ви. Веднага ще получите имейл с данните за профила си.


В рамките на профила си винаги можете да съхранявате и променяте информацията си относно контакти за връзка с вас: всички адреси за фактуриране и доставка, които използвате, за да направите поръчка; лични и бизнес, които сте регистрирали в профила си. Тук винаги ще поддържате актуална история и състояние на текущите поръчки. Всички тези данни ще ви помогнат да сведете до минимум времето за добавяне на нова поръчка.

- можете да се свържете директно чрез профила си във Facebook;

Стъпка 4

Изберете опция за доставка

Pasul 4
Изберете опцията за доставка на поръчката. Ако искате продуктите да бъдат доставени на различен адрес от този за фактура, имате тази опция.

За подробности относно опциите за доставка проверете страницата "Изберете доставка".

Стъпка 5

Изберете опция за плащане

Pasul 5
Изберете опция за плащане.

Когато избирате опция за онлайн плащане чрез банкова карта, ще бъдете насочени към страницата Процес на транзакциите. След удостоверяване на картата и проверка на транзакцията ще получите съобщение за потвърждение на плащането.

За подробности относно опциите за плащане проверете страницата "Как да платя".

Стъпка 6

Изпратете поръчката

Pasul 6
Преди да финализирате поръчката, моля, прегледайте отново обобщението на поръчката. Ще ви изпратим имейл, потвърждаващ получаването на вашата поръчка в системата. Това съобщение ще бъде твърдо приемане на вашата поръчка, ако всички продукти в поръчката са налични на склад.

Ние ще прегледаме получената поръчка възможно най-скоро. След като проверим всички данни, необходими за завършване на търговската транзакция, ще ви изпратим нов имейл, съдържащ приемането на поръчката или друга полезна информация за финализиране на поръчката.

В момента на приемане на Вашата поръчка е на лице сключването на договора от разстояние (вж. "Условия") и стартиране на процеса за доставка, съгласно избраните условия за плащане и доставка.

Можете да анулирате поръчка от профила си в рамките на 1 час от финализирането на поръчката и ако тя все още не е завършена. Ако промените решението си по-късно, ще можете да върнете продукта, както е указано на страницата "Отказ от поръчката".